كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب | Create & Launch Your First YouTube Channel

اضغط للتحميل

أنت هنا لأنك تريد إنشاء قناة YouTube شائعة ، أليس كذلك؟

ربما تكون جديدًا على YouTube ، أو ربما لديك بعض الخبرة ولكنك تحتاج إلى المساعدة في تنمية قناتك الحالية.

يُعد YouTube المكان المثالي لتنمية علامتك التجارية الخاصة ، وجذب الزيارات إلى موقعك على الويب ، وكسب الأموال من إعلانات YouTube وعروضك الترويجية للمنتجات والخدمات. وهذه هي الدورة المثالية لك لتحريك قناتك على YouTube.

إنه المكان الوحيد الذي يحتوي على كل ما تحتاجه لبدء إنشاء مقاطع فيديو احترافية تحظى بآلاف المشاهدات والمشتركين ، وفي النهاية ستجني الأموال!

إن فصل YouTube هذا هو دورة سريعة وفعالة تنقلك من الصفر إلى قناة YouTube كاملة مع مقاطع فيديو عالية الجودة ومشاهدات ومشاهدات.

في حين أن هناك الكثير من دورات YouTube التي تركز على جوانب محددة من بناء قناة YouTube ، فمن الصعب العثور على دورة تدريبية شاملة مثل هذه ، وهي للمبتدئين تمامًا وأي شخص يحتاج إلى زيادة جمهوره على YouTube بسرعة.

تم تصميم هذه الدورة التدريبية لأي شخص ينشئ مقاطع فيديو (أو يريد إنشاء مقاطع فيديو) ويرغب في تنمية علامته التجارية باستخدام قناة YouTube. إذا كنت مبتدئًا تمامًا أو شخصًا لديه قناة تحتاج إلى مساعدة ، فأنت في المكان المناسب

كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب | Create & Launch Your First YouTube Channel

كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب | Create & Launch Your First YouTube Channel

الكورس كامل من يوديمى باللغة الإنجليزية

Video Marketing is difficult and with SEO + advertising it can get competitive. Vlog your business to make more online.

What Will I Learn?

You’ll know how to setup a YouTube account & channel
You’ll know how to optimize your channel art
You’ll know how to optimize your default upload settings
You’ll know how to structure your videos for more subscribes and likes
You’ll know how to market your videos better and earn more
You’ll know how to research the best keywords for your videos via YouTube auto-complete and many other tools

Requirements

You should know how to use a PC at a beginner level

Description

You’re here because you want to create a popular YouTube Channel, right?

Maybe you’re brand new to YouTube, or maybe you have some experience but need help growing your existing channel.

YouTube is the perfect place to grow your own brand, drive traffic to your website, and earn money from YouTube ads and your product and service promotions. And this is the perfect course for you to jumpstart your YouTube Channel.

It’s the one place with everything you need to start creating professional videos that get thousands of views & subscribers, and ultimately make you money!

This YouTube class is a fast and effective course that takes you from zero skills to a complete YouTube channel with high quality videos, views, and subscribers.

While there are plenty of YouTube courses that focus on specific aspects of building a YouTube channel, it’s hard to find a comprehensive course like this one, which is for complete beginners and anyone that needs to rapidly grow their YouTube audience.

This course is designed for anyone who makes videos (or wants to make videos) and wants to grow their brand with a YouTube channel. So if you’re a complete newbie or someone with a channel that needs help, you’re in the right place.
Who is the target audience?

Online Marketers
Affiliate Marketers
Entrepreneurs
Physical & Online Businesses
Content Marketers
Email Marketers
Video Marketers
Anyone with a product to sell

مساحة الكورس 700 ميجا تقريباً

تحميل موفق للجميع

انتهى الموضوع

كلمات دلالية :

كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب , كورس كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب, دروس كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب , تحميل كورس كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب, حمل برابط مباشر كورس كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب , محاضرات كيف تنشىء أول قناة لك على يوتيوب , Create & Launch Your First YouTube Channel , تحميل كورس Create & Launch Your First YouTube Channel, دورس Create & Launch Your First YouTube Channel, حمل برابط مباشر كورس Create & Launch Your First YouTube Channel, حمل مجانا Create & Launch Your First YouTube Channel

التحميل المباشر